Jäsenhakemus

Tervetuloa EPSin jäsenhakemukseen!

Täytä alla oleva jäsenhakemus.

Jäsenyysluokat:

• Varsinainen jäsen: Yleinen jäsentyyppi. Mm. venepaikan saaminen edellyttää varsinaista jäsenyyttä ellet ole opiskelija, jolloin opiskelijajäsenyys käy
  • Opiskelijajäseniä ovat ne jäsenet, jotka ovat täyttäneet yhdeksäntoista (19) vaan ei kaksikymmentäviisi (25) vuotta ja jotka opiskelevat päätoimisesti.
  • Juniorijäsen on alle 19-vuotias jäsen (tyypillisesti junioripurjehtijat ovat juniorijäseniä)
  • Perhejäsen on varsinaisen-, juniori-, tai opiskelijajäsenen kanssa samassa taloudessa elävä jäsenvuonna yhdeksäntoista (19) vuotta täyttävä tai vanhempi henkilö.
  • Miehistöjäsen on jäsenvuonna yhdeksäntoista(19) vuotta täyttävä tai vanhempi henkilö. Aikuisten kevytvenepurjehdustoimintaan osallistumiseen riittää miehistöjäsenyys. Miehistöjäsen voi myös pitää satamassa kevytvenettä tai purjelautaa.
  • Kannattajajäsen on yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa kannattaa tai tukea yhdistyksen toimintaa.

Kuluvan vuoden jäsenmaksua ei veloiteta 16.09. tai sitä myöhemmin liittyviltä uusilta jäseniltä. Liittymismaksu kuitenkin laskutetaan liityttäessä.

Toimikunnat:

• Urheilutoiminta: kevytvenepurjehdus, lasten purjehdus- ja kilpailutoiminta, seuran 606-veneiden käyttö ja ylläpito
  • Veneilytoiminta: tapahtumien ideointi ja järjestäminen, koulutusten ideointi ja järjestäminen, yhteisöllisyyden kehittäminen
  • Kiinteistötoiminta: Oman ja seuran hallinnoiman kiinteistöomaisuuden hoitaminen ja kunnossapidon organisointi
  • Satamatoiminta: Sataman ja talvisäilytysalueiden hallinta, satamatoiminnan kehittäminen, laitureiden huolto ja kunnossapito, laituri-isäntänä toimiminen
  • Viestintätoiminta: seuran sisäinen ja ulkoinen viestintä ja sen kehittäminen
  • ICT: seuran ICT-infran ylläpito ja kehittäminen
  • Talous: seuran talousasioiden hoito ja taloushallinnon kehittäminen
  • Veneilykoulutustoiminta kouluttajana
  • Katsastustoiminta veneiden katsastustoiminta katsastajana
  • Ympäristön ja veneilyn yhteensovittaminen

Osallistumisesi voi olla mahdollisuuksiesi mukaan kevyttä annettujen tehtävien hoitamista tai tiiviimpää ryhmätyötä.

Seuran säännöt löytyvät täältä.

Tietosuojaselosteet löytyvät täältä.

Jäsenhakemus

• Jäsenyyshakemus voidaan laittaa odottamaan venepaikan vapautumista. Huomaa kuitenkin, että jäsen- ja venepaikkahakemukset ovat sitovia: kun paikka vapautuu, hakijalle ilmoitetaan ja maksut lankeavat maksettaviksi. Jos siis et enää haluakaan paikkaa/jäsenyyttä muista peruuttaa hakemuksesi!
  • PP dot KK dot VVVV
  • Hidden
    Huomaa, että sisäisen julkaisemisen hyväksyminen on edellytys venepaikan saamiselle
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.